söndag 5 januari 2014

Summerar 2013...lite light!




Summerar 2013...
ändrat strategi på jobbet/planering med gott resultat.
Tränade Zumba på våren.
Fick äntligen tag i mina Gary Moore skivor.
Strypt sockerintaget.
Avverkat div fester.
Rest till Turkiet för 3e ggn.
Reducerat min vikt... 1 kg sedan är jag i mål yay -24 kg!
Mött otroligt! trevliga och intressanta människor!
Är tacksam.
Medverkat i Karlavagnen några gånger
Upptäckt nya "roliga" butiker
Irriterar mig på oärlighet
Nitisk m stavgång.
Unnat mig egentid.
Uppträdde m Trädgårdsmusikaler m gott resultat.
Underbara hjälpledare.
Älskar mitt jobb.
Gått D-HLR utbildning
Underbara arbetskamrater
Fin släkt fina vänner
Runda i Tyskland m arbetskamraterna på kvällen
Perisienne walkways---pfft
Blev uppbjuden av Amelia Adamo till Stockholm på föreläsning.
Ändrat kosten.
Haft ormar på kontoret.
Övningskör m sonen.
Lyssna på dotterns sång.
Åkt slalom.
100 000 besökare på bloggen trots räkningen började 5 mån efter bloggstarten.
Är frisk.
Lärt mig säga nej.
Pigg.
Nitisk och älskar livet.

Välkommen 2014.

TACK   ALLA   VÄNNER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar