onsdag 11 juni 2014

Mitt bragdguld...

...nu blir det två inlägg på en dag, men, jag har just fått mitt bragdguld...oh yes!
Ja, efter avslutad cellgiftsbehandlimg sa de på onkologen att jag kommer inte att uppnå samma form som innan behandlingen. Men sånt ska man inte säga till Tina... never ever...därav mitt bragdguld i tanken idag. Jag har nämligen gjort något som är stort för mig...har lyckats att gå i snabb, jämn takt hela Rannäsrundan + lite till med BUNGYPUMPSTAVARNA, 4 kg tryck på dem varje gång om man trycker ända ner. Gunnel och jag  mätte 7 km och 80 min aktiv stavgång. De sa, inte komma tillbaks...oj, minsann...JAG HAR KOMMIT LÄNGRE....MYCKET, MYCKET  LÄNGRE  ÄN  INNAN  JAG BLEV  BEHANDLAD...skam den som ger sig, för det ligger inte för mig och det har gett resultat.


Fåfängd....jag vet. Men jag är så förbaskat sjukt stolt!!!
Såååå sjukt stolt!

Tack för att du läste.
Kram/
Tina

1 kommentar:

  1. Du har verkligen rätt att vara riktigt stolt över dig själv,både över viktnedgången men allra helst den fantastiska kondis-förbättringen...
    Träning och bra kosthållning ger ju resultat,ett riktigt bra resultat dessutom!

    Fortsätt ditt välmående!



    SvaraRadera