söndag 18 augusti 2013

Jämförelse...nu & för ett år sedan

Jag tänker tillbaks på terminen, egentligen på hela året som gått sedan jag började jobba alla mina procent och lite till. Min arbetsledare S har peppat mig hela tiden, uppmuntrat och     hela tiden bollat hur jag mår kontrat verksamheten. Och det har gått fantastiskt bra.
Nu ska jag vara ärlig och säga att jobbet går först och barnen. Men med en bra balans så ska jag nog få upp lite vardags kondis och styrka. Grejen är att ibland tryter orken som ni läst innan, då är mina redskap från rehab bra att ha...och vila. Jag har en förmåga att pressa mig hela tiden, lite till klarar jag allt, oftast går det, nästan alltid faktiskt.
Min kollega och jag har planerat paralellt under sommaren och det kommer att bli så himla kul i höst. YAY.

Tänk positivt, planera, se det lilla sortera bort det negativa, carpe diem, det är vad som gäller framöver och...unna mig själv!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Gillar skarpt så positiva tankar.
    Och Gaella, det kommer att bli precis som du önskar under höstterminen, och kanske ännu bättre.
    Trivsel på jobbet, och med bra arbetskamrater / arbetsledare, gör det så mycket bättre och enklare.

    Go on!

    Love!!!

    SvaraRadera
  2. Ja Tina redskapen från rehabiliteringen är guld värda när man behöver dom. :-)
    Hoppas du får en fin hösttermin med alla barnen , kram

    SvaraRadera