måndag 24 september 2012

Skrutt migrän


                                                      

 

...ja, det är det minsta man kan säga. Nu har jag haft migrän tre ggr på en & halv vecka.
Känns som det går blixtar genom hjärnkontoret på mig.
 

Mina nya armstrumpor mot lymfan har kommit...trodde jag ja...de tvar bara en, skulle varit två. Men det går lätt att fixa, bara att beställa en till. Får ringa till sj.gymnasten bara och beställa. Jag vet att man kan beställa genom distriktet. Ska höra mig för om man fortfarande kan göra det.

Har fått tid till att göra arbets EKG på hjärtat i morgon i Jönköping. Inga speciella förberedelser mer än att ha med sig praktiska kläder att cykla i.
 
 

1 kommentar:

  1. Hej! Har tyvärr inte någon mailadress till dig så vi hör av oss här.

    M Magasin bjuder in dig som bloggar och skriver om bröstcancer till en bloggträff – för inspiration, kunskapsutbyte och diskussion.

    Överläkare Henrik Lindman deltar på lunchträffen den 17 oktober, klockan 11.00-13.00 på M Magasin i centrala Stockholm.

    E-posta till m-magasin17oktober@mix-pr.se för mer information.

    Varmt välkommen!

    SvaraRadera