tisdag 8 januari 2013

D-Day ----- nu gäller det.

Denna veckan börjar jag att jobba alla mina timmar jag jobbade innan jag fick cancer. Och det börjar med en rivstart. Jag kommer att jobba mer än jag gjorde innan, jag har en grupp till. Det är två veckort till terminstart och det är kanske lite bråttom att få ihop allt...
Jag har fått en del # mentala redskap  # att använda mig av. Men ska man vara helt ärlig så
är det svårt att få till så att jag har struktur på arbetet. Igår var jag helt tom i huvudet när jag kom hem, idag likaså. Ända skillnaden idag är att, idag var det läxor som skulle göras och rättas mm mm. Jag kommer att bli en skittråkig mamma, jag kommer att lägga mig supertidigt på  kvällarna om jag ska orka med allt som jag gjorde innan.

Jag hoppas innerligt att detta ska gå, annars blir det ett totalt misslyckande mentalt. Jag har inte fått någon tid till återbesök ännu och sjukgymnastiken kan jag ju glömma känns det som...dels så är plåtarna skickade till ortopeden, och när ska det i så fall finnas tid till att besöka sj.gymnastiken.

S.O.A.L -----ha ha ha här kan kan jag inte låt nåt gå. Hur skulle det se ut!

Ja, det är nu det gäller om jag ska orka eller inte. Jag kommer att göra mitt yttersta för att jag ska fixa detta.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mina tankar går till er mina goa vänner, som kämpar med cellgifter och till dig som väntar på extra provtagning och kommande biopsi. Styrkekramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar