söndag 17 juli 2011

Ledsen och besviken

Ja då har lilla Cajsa blivit bjuden på en aggressiv magsjukebakterie här i stugan. Detta sätter en del käppar i hjulen för oss... dels så kan jag inte hälsa på min pappa som kommit hem från sjukhuset efter en 3:e hjärtinfarkt, dels så kanske vi inte ens kommer iväg på vår bokade resa till Helsingfors i morgon. Men det som sårar mest för dagen är att barnen var bjudna på kalas här uppe i Böckerskogen och familjen hade ändrat tid bara för att barnen skulle kunna vara med...

Vi har bara sovit max 2 tim i natt och lilla gumman har hittills kastat upp eller rättare sagt försökt att kasta upp!!!!! 14 ggr!!!!
Så nu är det vitpepparkorn, klorin och nyponsoppa som gäller. Sedan får vi se om vi kan åka hem idag och fortsätta till Stockholm och hoppa på Finlandsfärjan i morgon.

FinaStina vi kommer och grattar dig när vi kommer hem hit igen.!!!! <3

5 kommentarer:

  1. Men kära vänner och Cajsa! Jag vet precis, 28-29 maj hade jag något liknande. Varma kramar till Cajsa och hela familjen...alla generationer/g

    SvaraRadera
  2. Attans oxå. Hoppas att Cajsa snart blir bra och att ni andra slipper eländet. Vitpepparkorn är effektivt men klorin har jag aldrig hört talas om. Dunderkur?
    Simma lugnt

    SvaraRadera
  3. Jag lider med er Tina,ni alla har verkligen satts på prov,dom senaste10 åren känns det som.Försök att bita ihop det vänder alltid förr eller senare,Tänker på er alla,Din kusin å vän Mikael,,

    SvaraRadera
  4. Stackars Dig kram ;-) jenni

    SvaraRadera
  5. typiskt =( Hoppas hon mår bättre snart!

    SvaraRadera