söndag 24 juli 2011

var är solen :/

Vill ha sol, sol, sol, sol. Så vi kan ladda batterierna inombords...
Svenska sommaren med sin 12 c varmt, förlåt jag menar kallt. Helt otroligt!
Vill ha en massa sol och ljust nu så jag kan ladda batterierna, så att jag orkar jobba.
Hade varit bra om jag kunde ha haft en avstämning med försäkringskassan INNAN jag börjar jobba, men det hinns inte med för jag ska som sagt börja redan nu det 1 augusti på 25%.
Men jag ska göra min yttersta för att det ska funka, ska bara fördela om en del sjukgymnast tider och läkartider så att det passar jobbartiderna.

Jag tittade på sändningen från Oslo domkyrka idag, det var en känsloladdad gudstjänst...lider så med de drabbade och deras familjer.

2 kommentarer:

  1. Oj 1/8. Jag har semester 2 veckor till. Hoppas vi kan ses snart !!!Ja mässan i Oslo var otroligt bra. Man är totalt tagen av allt. Svårt att fatta vad en enda galning kan ställa till med.Kram/g

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra när du ska börja arbeta. Glöm inte att känna efter vad du orkar(det är bara du som kan det)inte försäkringskassan. Lätt att säga till andra med svårt att lyda själv.(utförsäkrad efter 9år med halv sjukersättning)
    Tittade också på mässan från Oslo, mycket bra! Man kan bara inte ta till sej allt som hänt och förstå hur någon kan göra så här.
    Jag tände ett ljus för alla drabbade i går. Det ordnades ett rum på campingen, där vi har vår husvagnen, dit de som ville kunde gå för en stunds stilla ro. Mycket normän på semester i sverige nu.
    Va rädd om dej/er ock vi hoppas att sol och värme återkommer.
    Kram Rosa

    SvaraRadera