lördag 6 augusti 2011

Go hönan 10 år

I går den 5:e fyllde min gohöna 10 år. Hon har med spänning väntat i flera veckor på sin födelsedag...som alltid. Hon börjar att planera ett år innan, nästan exakt! *leeer* En ritning på sin födelsedagstårta hade hon gjort 2009. Men förra året orkade jag inte göra någon av olika anledningar. Men i år så fick hon den äntligen. Efter mycket plitande på marsipanroser o dyl så var hon nöjd.

Å roooosa sa hon så bedårande, min favorit färg på blommor. Och senare på kvällen så placerade hon ut den på rätt ställe!! *leeer*

Den efterlängtade tårtan på höjden, blev faktiskt god trots allt

Tre gokusiner som spelar olika spel

En otroligt nöjd liten 10 åring. Hon hoppade av glädje när hon öppnade sin paket. På natten när vi la oss så sa hon...ååååå jag är så nöjd med min dag. Go höna!!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Cajsa och hoppas du mår bättre Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig födelsedag !

    SvaraRadera
  3. Sötaste Cajsa 10 år. Härligt att du orkade göra tårta till henne i år när hon fyllde jämnt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det låter som att det var en härlig födelsedag! Augusti är en fin månad att fylla år i, jag fyller precis en vecka efter henne.
    Fin tårta blev det inte här, jag provade att göra cupcakes och det blev ok det också! :-)
    Har du kollat upp Vidarkliniken? Jag ser att du bor i Småland, vet inte alls hur det är med avtal men jag kan absolut rekommendera det. Dit borde alla åka!
    Inger :-)

    SvaraRadera