tisdag 26 februari 2013

Återbesök & åsikter om hästkött

Idag var det tid till ortopeden i Vmo. Jag fick en mycket bra läkare som var noga.
summan av kardemumman är att jag blir skickad till Jkp på någon slags nervscanning som skall mäta min hö-arm. Han visade mig även kotan som var skadad hur väl det syntes. Ett givande besök som jag är glad över att det är gjort. Bollen rullar vidare.

Jag jobbar som vanligt och just nu övar vi för fullt till familjegudstjänsterna som barnen ska vara med och medverka i. Oj oj oj vad duktiga de är! Ska bli så kul, i Hånger är det den 3 feb kl. 11.00 i församlingshemmet. Varm välkomna dit, det är fika efter! Yummie.

Som vanligt har jag åsikter om allt..denna gång var det om hysterin om hästkött...så pass att Karlavagnen ville ringa upp igår...fniss...
du som vill höra klickar Trycker du här för att lyssna Mitt samtal är runt 55.15 ca efter Kalle Moreus låt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar