tisdag 17 mars 2015

Idag en speciell dag...5 - års kontroll på sjukhuset.

En selfie den 6 mars i år :)

Idag en speciell dag...
Var idag på den årliga cancerkollen och denna gång var det 5 - års kontrollen. Denna kontroll är lite av en milstolpe för oss cancerpatienter. Kan inte sticka under stolen med att jag var aningens nervös innan. För er som varit i cancerträsket och behandlas vet vad det innebär att få betingat illamående eller denna betingade känsla av maktlöshet som infinner sig innan man vet resultatet som skall delges på läkarbesöket.
Idag hade jag fortfarande förmånen att träffa "min" läkare. Hon berättade att allt var rent, inga knölar, inga knutor, ingenting, INGENTING!!!! Alla värden var på topp!
JAG  ÄR  FRI  FRÅN  CANCER...!!!
Jag är tacksam för alla tummar som hållits och tankar som följt mig denna dag. Är glad och tacksam för sms, mejl och chattbrev som skickats och önskat mig lycka till. 
När jag kom ut från sjukhuset vill jag bara skrika ut av glädje! Kroppen min bara skakade av lycka!
Är värt att fira, eller hur!
Avslutar denna dag med att skriva...
JAG  ÄR  FRISK!

Tack för att du läste.
Lev väl.
QRAM

/Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar