tisdag 10 januari 2012

Löv i borstat stål och....onda herr migrän på besök.

Vad skönt med snö, men synd att den inte ligger kvar... Roligt med ungarna som leker i snön, kreativitet gillas mycket. Onda, dumma herr migrän kom tillbaks i natt. Jag gick och jobbade en stund i förmiddags för det var brev som skulle skickas ut och det var bara jag som hade adresserna och visste var lapparna fanns i datorn. Men det blev kort, sedan hem igen och ta resten av tabletterna. Huvudvärken la sig efter en stund eller det tog udden av den i alla fall. Sedan var det en go kudde att krama i eftermiddags.

Sedan i kväll plockade vi ner julpyntet, det lilla som vi hade plockat fram. Hängde upp de "vanliga" gardinerna igen, känns så tomt nu när det är som vanligt igen. Undrar bara om jag hängt upp de på rätt håll...eller upp och ned...vad tror du kära granne mitt över som jag har samma som :) *leeer*

Och, jag/vi fick av vår goa vän "Ö" ett specialdesignat löv som hänger i fönstret på undervåningen. Lövet är "lövtunt" ha ha ha kul va! och i borstat stål, så URSNYGGT. Jag har två små också men de ska få hänga i ett annat fönster. Men detta löv är så fantastiskt snyggt.




                                              Tack "Ö" , visst pryder den sin plats!!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig. Lövet är verkligen tjusigt och pryder sin plats.

    SvaraRadera