fredag 27 januari 2012

Onsdag första arbetsdagen med en grupp...på ca två år.

I onsdags var det dags att börja jobba igen. Och det var så roligt att träffa barnen igen. En del nya jag har i.o.f haft dem på knattecafé men då var de små bebbar men det var många som kände igen mig också. Men det var en kraftansträngning, jag var ganska pigg när jag kom hem, men dagen efter, jag sov konstsant i 9 timmar, skickade iväg barnen till skolan och la mig igen och sov i...6 timmar. Kroppen var som en trasa. Men det går säkert bättre och bättre för var gång. Jag måste hitta ett lagom sätt att planera på och inte göra för mycket aktiviteter, jag har ju en tendens att göra det.
Dumma herr migrän har gjort sig påmind...urk!

Idag är det lovdag och de betar av läxorna här hemma, till min förtjusning. Men jag ska lägga mig och sova en stund och se om min gräsliga huvudvärk släpper, för ikväll är Forsheda församlingsråd värd för "grötfesten" i Forshedabygdens församling. Om det inte ger med sig en del så får jag väl stanna hemma och bädda ner mig.

ha de bäst!

3 kommentarer:

  1. Skulle du inte ta det lite lugnt, ta vara på dig själv lite mer. Förstår att det är frusterande att inte kunna göra allt man vill. Skynda långsamt och hoppas huvudvärken släpper. Trevlig kväll var den än blir./ kramLena

    SvaraRadera
  2. Blir så full i sktatt. kom just att tänka på att precis för tre år sedan fick jag ett flott besök fram på natten. Kommer inte ihåg vilka de var. Känner du dem. Hahahahaha. Åren går fort Tina. Saknar dutt skratt.

    SvaraRadera
  3. Härligt när de "vanliga" dagarna kommer tillbaka. Längtar efter vanliga dagar.

    SvaraRadera