måndag 21 maj 2012

myggkli och en .... #¤%)(/&&%¤#¤... lymfskitvätska

Usch idag är jag mega svullen i heeeela kroppen. Magen, knäna, i armhålan, tårna är som korvar... Antagligen för att det var så extremt varmt idag. Jag var med församlingsrådet ute och grillade vid Ebbas stuga en liten stund i kväll och jag tillhör den skaran som har gott blod...tycker myggorna i alla fall. Jag vill ju inte riva  och klia i onödan så jag får in ngt smuts så det blir mer strul med lymfvätskan. Jag har tavegyl hemma jag får nog ta det, för det är knölar på fötterna och det bränner som........ Nu är jag riktigt tji på det, ja jag vet att jag klagar men det kan väl vara en bra dag utan svullnad mm. Jag duschade och masserade med en borste till och med. Och det ger sig inte det minsta idag. Jag ska till kirurgen i morgon till cancerläkaren. Får se vad hon säger om...ALLT.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar