söndag 30 juni 2013

Söndag

Igår på kvällen hade jag så ont i kroppen och huvudet att jag inte kunde äta något. I.o.f var jag ganska mätt men bra att äta när jag har huv.värk i alla fall, om det bryter ut i migrän. Vi har varit och firat svärfar som fyllt 70-år. Vi träffade även alla syskonen m familjer och barn. Bebis-gos blev det också :) mysigt!
På kvällen skulle vi kolla på film på tv tillsammans Cajsa, Klas och jag, Phille hade kompis här. Men jag hade visst somnat redan kl.20.30 och vaknade av att Cajsa ropade--kan man inte få kolla ifred utan dina snarkningar?
Idag har jag så ont i lederna & musklerna igen. Saknar värmen för värkens skull, men inte lymfvätskan. Att det är sådan skillnad...


Svaret på mammografin har kommit och det är RENT från metastaser. Ulrike skrev att--trots detta bra resultat måste! du undersöka dig noga, ofta. Och det gör jag. I juli är det tre år sedan jag började med cellgifterna, maj tre år sedan jag opererades. Och då tänker jag...tio år och hela åttio procent att klara mig från cancer, YES tre år avklarade!

I kväll kl. 19.00 i Dannäs kyrka sjunger goa kusinbarnet Theresia Carlsson & mitt "gamla" fritidsbarn" Susanna Fröne & deras vän Britt Benjaminsson. Theresia sjunger i bandet THE FRET. En fin musikgudstjänst med goa tjejer!
Välkomna dit!


En mamma i mina grupper hade ett sådant här armband. Jag kände att jag också ville har ett. Vi har handlat där innan bl.a Philles hoodtröja. Visst...tuffa hårda ord...tuff hård sjukdom. Tror ni har överseende med att det står Fuck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar