lördag 1 juni 2013

Trötter, butter, prosit

I morse vaknade jag efter att ha sovit i 11 timmar, så skönt, nej! Huvudvärk, totalstopp i den förbaskade lymfkanalen, massera i sammalagt 40 minuter själv. Därefter massera med hudlotion och öppna "lymfportarna". Det har samlats så mycket vätska jämt över kroppen och jag har så ..... ont. 
När temperaruren ligger över 15 C så svullnar kroppen betydligt mer. Hade en förhoppning att det skulle vara lättare detta året. Jag blir så trött i kroppen igen. Förra gången det blev så här var jag mer nitisk än kag brukar trots värken, men det blev bakslag. Men jag funderar på att ligga på göra mer än vad kroppen tål, så den får en rejäl utmaning...är så trött på detta nu.
Jag var på  badet och låg i vattnet en stund igår. Simmade 6 längder. Orkade inte mer.
Satt i solen en timma härom dagen. med solskydd 30 , men jag brände mig  ändå. Huden är så ömtålig där brösten suttit. 
Och på detta tar vi allergi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar