måndag 12 november 2012

Hånger och suvve gudstjänst

Familje gudstjänstern i Hånger blev så lyckad trots att jag hade så ont i halsen och kände mig krasslig. Barnen var suvve bra, roliga, duktiga, hade egna förslag på spelet och sångerna och, ja, det allt var perfekt. Det var minst 21 st barn som kom och sjöng och medverkade. Det roliga är att nästan alla stannade kvar på "tårt"fikat efter, vi var drygt 80 personer på fikat. Det känns skönt att vara igång igen och jag planerar att gå upp alla mina timmar/procent efter nyår. Hoppas att det funkar. Gunnel hjälpte mig på gtj.en och efter med fika och disk, tack gode Gud för det för vi var inte hemma förrän kl 14.30 igen.
Så jag vill tacka alla som var med på gtj.en.

I går avtackades en av våra jobbarkompisar, han hade varit anställd i närmare 31 år tror jag att det var. Han avtackades på Elvis gudstjänsten här i Forsheda. Jag fick med mig båda barnen. Funderade på att stanna hemma eftersom jag fick så gräslig huvudvärk när jag kommit hem på eftermiddagen, men jag tog max dos av smärttabletter så jag gick iväg i alla fall. Och tur var det, för konserten var bra. Men i natt så kom migränen, så jag ska bara iväg en liten runda nu på förmiddagen till jobbet.
Jag hade tänkt lägga ut en länk på en av Elvis sånger...men jag kunde inte bestämma mig för vilken, jag har i.o.f en del favvo sånger eftersom jag har hört dessa sånger sedan blöjtiden. Istället för barnramsor och gullegullsånger så var det Elvis...leeeeer. Äsch jag tar väl en i alla fall...My way är en av dem.
LYSSNA PÅ MY WAY HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar