lördag 10 november 2012

Min ständiga vän Omeprazol

 
...tack gode Gud för Omeprazol tabletterna.
Minsta lilla jag äter lite annorlunda nu så får jag så ont i magen. Jag har druckit kaffe kanske max 5 ggr denna vecka och det skulle jag ju naturligtvis inte ha gjort.
Jag har ofta innan haft magkatarr, men detta är mycket värre. Får samma äckelkänsla som när jag fick cellgifterna...samma onda mage nu igen...
Jag går och småäter som jag ska göra, får se om det hjälper sig tills i morgon då vi har familjegudstjänst. Ska bli himla roligt, när vi övade i onsdags var barnen så taggade....LOVELY.
Jag har världens bästa jobb. Kanske vi ses i morgon i Hånger kl 11.00 på fam.gtj.en. Tårtkalas efter i församlingshemmet.
Välkomna.

2 kommentarer:

  1. Vi ses inte :-) men lycka till !!! Jag har oxå världens bästa jobb. Jag säger bara: körsång och caféer. mmmmmm!!! Kram, Kantorskan

    SvaraRadera
  2. Hälsa till Algot och Helga Karlsson i graven precis vid stora ingången från mig.

    Kram Gunilla

    SvaraRadera