måndag 17 december 2012

Lucia * 4

Har varit och tittat på fyra Luciatåg på fem dagar, ja det är så jag drömmer Lucia nu. Men, så fint det har varit.
1. Hånger
2. Lions i Värnamo
3. Kärda
4. Forsheda
Idag valde jag att vara ledig från jobbet, var väldigt trött i huvudet och kände att jag behöver landa en del. Det sticker en del i fingrarna och tankeverksamheten funkar inte riktigt. Har inhandlat en del julklappar idag i Jönköping. Klas och jag valde att åka dit när barnen var i skolan så jag kunde handla i lugn och ro.
Hjärnstressen visar sig när jag blir övertrött, och det är jag nu.
Denna vecka är det bara lite på jobbet, plocka iordning i lokalerna och duka till jullunch med jobbet tillsammans med min assistent kollega och min hjälpledare G. Sedan ska jag avsluta lite papper så det blir en del konstorsjobb.
Sedan...kanske jag städar en del, men det känns inte viktigt just nu...skulle vilja ha hit en städfirma, men det är nog lite för sent.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar