torsdag 6 december 2012

...mer ork tack...kemiska skallen



Nu är det lite för mycket av allt. Jobbet tar sin tid och jag har svårt att få tiden att gå ihop, men jag kombinerade en bowlingkväll/pizzakväll med mina grupper. Jag och min vikarie tog in extrahjälp så vi kunde genomföra det. Vi var 54 personer, 7 vuxna resten barn. Vi hade superkul. Och dessa små ger en så mycket.
Men...nu är det mycket läxor och mycket prov, det känns övermäktigt. Så med allt som händer nu runt Lucia och avslutningar och alla måsten, så det blir återigen en inte allt för städad jul och det är väl bara att vänja sig, det blir inte som innan, alls. För orken infinner sig inte riktigt. Är ruggigt trött idag. Det är inte mycket som behövs innan jag segar ihop och blir så där trött så hjärnan inte hänger med. Chemic Brain.

1 kommentar:

  1. Spara krafterna till roliga förberedelser inför Julen.
    Som t.ex baka pepparkakor, göra pepparkakshus och julgodis. Och sist men inte minst griljera julskinkan. Luciafirande är också en viktig förberedelse.
    Bättre att städa ut Julen när den är över, och när vårsolen avslöjar det ev dammet.
    LOVE!!!

    SvaraRadera