tisdag 27 maj 2014

Fett nice...JU

Igår skulle jag vara på kirurgmottagningen, men vi hade blandat ihop tider mm eftersom jag bytte och krånglade när jag skulle med på Cajsas klassresa. Men vad gör det om hundra år...jag får ju en ny tid...ju.
På eftermiddagen var min fina mor, Cajsa och jag i Jönköping. Jag skulle göra ett besök på Team Olmed och fixa lite...leeer. När jag stod där och kollade mig i spegeln så var det inte samma Tina...det var en minus 30 kg Tina som stod där. En frisk, smalare, mer tillfreds och framför allt en FRI  FRÅN  CANCER...
DET LYSER GRÖNT LJUS!!! FRISK, FRISK, SHOOO! 
Har just beställt en bikini top, får se om den passar...jag är kräsen, men det får man väl lov att vara? Blir kanske ett illskratt när jag tar på mig den om den är apful...ni som känner mig kan säkert höra hur det låter...
DET  KÄNNS  FETT  NICE
ATT VARA  HELT  FRISK OCH  MÅ  SÅ  HÄR  OFÖRSKÄMT  BRA.
Så mina vänner, MOT  FRAMTIDEN  OCH  VIDARE!!!

Sitter just och har förberett inledningen till vårt personalmöte i morgon, och mina blå fastnade för dessa citat...


Tack för att du läste, QRAM
och
Sol på er.
/
Tina

1 kommentar:

  1. Snygging!! Underbart. Frisk...ett fantastiskt härligt ord!! // Anette

    SvaraRadera