lördag 31 maj 2014

Tack till alla "Böckerbusarna"

Klockan har just passerat 00.00 och jag har svårt att sova. Det har varit en omtumlande dag.
Vill tacka alla "BÖCKERBUSARNA" FÖR UNDERBARA ÅR TILLSAMMANS!
Det var med darrig hand jag låste för sista gången.
Våta kinder när vi rullade ut från Böckerskogsvägen.
Ni "Böckerbusar" kommer alltid att finnas i våra hjärtan, för alltid. Ni har gjort skillnad för oss, ni har gjort avtryck i våra liv. Ni finns alltid i en del av våra hjärtan! Vi kommer att träffas på ena eller andra sättet någon gång, men tills dess... VI  Ä L S K A R  ER  ALLA!
En sten som är för mig otroligt kär, är den här, ca 25 *20 cm stor! Fina Stina blockade den åt mig på Hovs klippor 2011. Du ska få den sa hon, för du är frisk och kämpar...jag glömmer aldrig hennes ord, lilla söta flickan med sitt långa ljusa hår. Tårarna kom på mig. Nu finns stenen utanför min dörr, och jag tänker med tacksamhet på alla möten med Familjerna A.

I morgon kommer en av mina barndomsvänner hit. Jenni från Kalmar. Vi behöver prata av oss om livet.
Jag var hos Jenni för någon månad sedan och nu är det dags för henne att hälsa på i Forsheda. Ska bli kul med långa samtal och skratt. Jag behöver få skratta nu, ser fram mot hennes vistelse här i helgen.

Som de flesta av mina vänner vet så älskar jag solnedgångar, och kameran har varit min stadiga följeslagare på sommaren. Jag vill dela några bilder med er. De är inte redigerade. Det känns i kroppen, fina minnen. 



























Tack för att du läste!
Sol på er 
och
Lev väl!
Qram / Tina

2 kommentarer:

  1. Bilderna är himmelska.Mina ögon fylls med tårar närjag läser
    ditt inlägg.
    Kramar
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack fina Tina <3
    Vi får se till att träffas på nåt annat vis.
    Med värme och massor av kärlek,
    pussen Annika

    SvaraRadera