torsdag 14 april 2011

ZZZzzzZZZzzz

 
Kroppen gör som den vill, om man inte lyssnar på den har jag förstått, kanske bäst att jag lyssnar lite mer på den (bättre sent än aldrig)
Jag har känt mig lite extra dassig dessa dagar, trött i huvudet. Jag var trött när jag kom hem från vatten träningen i måndags och somnade till lite innan lunch.
På tisdagen var jag halvt utslagen, somnade tidigt på kvällen i soffan. I går onsdag somnade jag 21.30 och gick upp idag och åt frukost med barnen och K. Och när barnen gått till skolan la jag mig i soffan...och somnade till... och vaknade kl 12.30. Jag var helt groggy i huvudet. Åt 3 st kola kakor på raken och drack en mugg kaffe. Därefter lunch. Sedan på eftermiddagen skulle C in och sjunga på kulturskolan. Jag träffade en jobbarkompis G på Arken för en fika medan flickorna var på sången. När jag slurpat i mig två koppar kaffe var jag ff lika slö och trött. Undrar om kroppen strejkar. Men nu orkar jag inget mer än det nödvändigaste. Kanske bäst att lyssna lite extra på kroppen, verkar som om den vill säga mig något!!!

3 kommentarer:

  1. Imorgon är det en ny dag då mår du säkert bättre :-) kram Jenni

    SvaraRadera
  2. Mycket nice fika.....men var rädd om dej. Kraaaaam vännen! g

    SvaraRadera
  3. Hej Tina,
    hur är det.....lät lite visset i sista inlägget. Annars är det härligt tycker jag att våren visat sej, de ljusa kvällarna och värmen som stiger. Jag förmodar att även Småland klär sej vårfin just nu. Som sagt så åker vi ner till åsen till påsk. Pelle ska väl elda skräp på baksidan - som han älskar (ja, vi har ju alla olika böjelser ;-)!!! Fredde o Majsan o barna kommer och tillsammans med Sussie & Janne, mor och ev Pelles mamma ska vi äta påskaftonsmiddag. Tråkigt att ni inte kommer ner.....men sommaren är i faggorna och då ses vi. Hang in there girl!
    Kram Annika

    SvaraRadera