tisdag 12 mars 2013

Dag--2 min första kärlek

30 dagar--30 teman
Idag är rubriken "min första kärlek"

Han hade brunt hår och var så fin. Kommer inte ihåg så  väldans mycket mer än att han tog bort mina tårar och höll på min arm när jag var ledsen och han var så go.
Hans bruna ögon var fantastiska. Han bodde hos oss i Anderstorp och hans namn var Romeo, och jag kom ihåg att han dreglade, mycket.  Han var en boxer.

Jag älskar hundar, denna Romeo eller Hoppsan som han hette först var så otroligt fin. Han fick utstå rätt mycket...bl.a fick han agera häst och jag kopplade på min dockvagn som sulky...hm. Jag var då 4 år tror jag. Nu trodde du väl att du skulle få någon rolig historia, men tyvärr, detta var min första kärlek.


Igår var jag på zumban trots att armen strejkade på mig. Armstrumpor och handskar på men det stasade så mycket att det blev en stor "bulle" på axeln. Jag har så ont i dom igen. Idag försökte jag hålla minen. Men surrig som jag är så slarvade jag bort min handväska idag...en jobbarkompis fick agera Sherlock Holmes. Tack Annett för ditt försök. Men jag hade lagt den under stolen inne på mitt kontor och låst.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar