torsdag 14 mars 2013

Dag 4..... Det här åt jag idag. 30 dagar-30 teman

Dag 4   Det här åt jag idag

Idag blev det rester. Potatis och morotsklyftor i ugn. Köttfärslimpa, grekisk yoghurt och ruccolasallad, balsamvinäger och olivolja. Jag försökte att lägga upp en bild från mobilen men det gick inte. Ganska så tråkig rubrik att göra inlägg på faktiskt. Men, nu när jag ändå pratar om mat så kan jag berätta för dig som inte vet att bl.a allt grönt! är bra att äta för att förebygga cancer.
Cancerforskare förespråkar bland annat örter och kryddor, alla kålsorter och olika slags bär för att skydda sig mot cancer.


Ett tag nu har jag haft så ont i magen när jag ätit. Kommer inte på riktigt vad det kan vara men ett är säkert. Pasta får jag ruggigt ont i magen av när jag äter det ibland. Kanske för mycket mjöl...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar