söndag 17 mars 2013

Dag 5 vad är kärlek? ---30 dagar-30 teman

Kort sammanfattat är det:  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Framför allt är det kärleken till mina barn som är viktigast, en mammas kärlek går nog inte att jämföras med ngt annat, med det inte sagt att en pappas kärlek till sina barn är sämre, bara att mamma kärleken är annorlunda. Jag skriver inte mer utan du får själv utgå från ditt tänkande. Men om man sedan blir behandlad illa, så kanske man ska man försöka att vända andra kinden till..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I torsdags kväll fick jag otroliga kramper i magen. Jag försökte att ta omeprazol.Vet inte om det har att göra med all smärta jag haft i kroppen hela veckan, kombinerat med tabletterna. Det spred sig till tarmarna och ryggen och på kvällen blev jag dålig, trodde ett tag att jag skulle åka in. Jobbade på fredagen och på em/kvällen fick jag migränanfallet från ¤#%(%/==?)?((/&&%¤¤&#;%¤¤. Men jag la mig kl 17.30 och sov till 7 på morgonen efter. Då det var dags  att gå upp och ha dagläger för barnen i församlingen. Mer om detta på nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar