onsdag 17 november 2010

MIN VÄRDEN VAR BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!




Sprutorna har gett resultat yes, yes,yes, vad glad jag är.
Bara vetskapen att de hjälper så kan man stå ut med den jävulska värken......BARA JAG FÅR VARA HEMMA! Jag tar smärtstillande och de hjälper en del. Försökte att gå ett varv runt kvarteret igår och K följde med om jag skulle falla för benen bar mig knappt och det tog evigheter innan vi var runt.

Jag kommer att be att få dessa sprutor efter de andra behandlingarna också för det innebär ju att jag kan vara bland folk i jul och nyår ( i den mån jag orkar) och C är så bekymrad att hon inte kan gå bort på nyår... :) Men med sprutorna så hoppas jag att det ordnar sig.
OM NI BARA VISSTE VAD GLAD JAG ÄR!

9 kommentarer:

  1. Vi delar glädjen med dig. STOR kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag gläds med Dej !!!!!!!!! KRAMAR !!!!!/G

    SvaraRadera
  3. UNDERBART!!!! , för oss alla.
    Men, min första tanke var, efter du ringt och fått både dig och mig att gråta,denna gång av GLÄDJE OCH LYCKA. Nu kan P och C vara tillsammans med sina kompisar när de vill, utan större restriktioner.Och att ni kan fira nyår tillsammans med goda vänner. Det skar i mormors hjärta, när C och jag satt och stickade, och hon sa " när mamma sa att vi nog inte kan åka till L och L på nyårsafton, då fick jag en klump i magen". Jag tyckte synd om inte bara C, utan om hela familjen. Mest om dig,eftersom jag vet att du tycker du förstör. DET SKA DU SLUTA MED ATT GÖRA!!!!!
    Nu suger vi på denna goda karamell länge, länge.
    LOVE !!!!!

    SvaraRadera
  4. Verkligen Underbart vännen!!
    Nu håller vi fast vid det, och att det bara ska bli bättre o bättre!
    Stor Kram ... ewan

    SvaraRadera
  5. Så bra, nu hoppas jag att det bara går framåt med tillfrisknandet. Det är du värd om jag får bestämma.
    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att läsa att värdena är bra. Det gillar vi :)
    Många orkidékramar
    Jeanette och Mikael

    SvaraRadera
  7. Hej Tina!
    Vad kul att höra att allt är bättre! Nu blir vi glada i Kinna :-)

    Kram F, M, J och S

    SvaraRadera
  8. Verkligen skönt att läsa din Positiva inställning!....härligt att det rockar på i Forsheda...

    M

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du inte var alllt för trött efter din tripp igår.Det var så skönt att få träfffa gig och höra hur du mår.Fortsättatt krya på dig.Kram Christina

    SvaraRadera