måndag 8 november 2010

Prover inför 2a Taxolbehandlingen

Förra veckan var det allahelgon lov och den flöt undan. På torsdagen överraskades P med att få åka till Falkenbert till sina sysslingar. Mormor körde halvvägs och C och jag följde med i bilen. T barnens pappa körde andra halvan och så följde P med dem hem. Han var till söndagen då vi hämtade hnm. Jag passade på att besöka min moster och fick även träffa mina kusiner, roligt att se dem alla igen. C fick följa med T´s flickvän på cirkus uppvisning, hennes dotter var med....C var lyrisk på vägen hem och pratade och pratade om detta....TACK!!!!!

Idag var jag och tog prover inför behandlingen i morgon. Och de var jätte bra!!!! 6,1 & 4,96... Har du fått något mot det sa sköterskan på onkologen, jag berättade att jag legat inne och att jag fått en massa penicillin. ÅÅÅ va bra sa hon...PASSA PÅ OCH NJUT DENNA DAGEN NU DÅ!!!!! Ja det skall jag...för snart åker de ner igen.
Har en telefontid med läkaren i eftermiddag, hoppas hon är lika possitiv!!!
C och jag var nere på jobbet en runda och delade ut jultidningar, det var roligt att se dem igen. Var ju så länge sedan.

Är lite nervös inför morgondagens behandling, rädd för en ev allergichock igen, men jag medicinerar för fullt. 96 kortison tabletter skall tas under denna behandlingstiden också för att motverka en ev allergireaktion. HÅLLER TUMMARNA!!!

9 kommentarer:

  1. Lycka till vännen!! Och vad roligt att dina värden har gått upp så mycket!!
    Stor kram..... ewan

    SvaraRadera
  2. Lycka till. Tänkte på dig förut idag...orsak?
    titta mailboxen!
    Annette Skog

    SvaraRadera
  3. Lycka till Tina, massor med kramar
    // Bark

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna också för dig för morgondagen. Kämpa på du tappra och modiga Tina ; ) stor kram

    SvaraRadera
  5. Många varma tankar & kramar !!!!! GS

    SvaraRadera
  6. Många,många varma kramar och tankar. Hoppas verkligen att allt går bra i morgon. Kram Sollan

    SvaraRadera
  7. Kram Tina Det ska går bra .
    Jane

    SvaraRadera