fredag 26 november 2010

Några bra dagar innan nästa behandling & besök :)














Idag känns det faktiskt ganska ok i kroppen. Jag gick ner till jobbet och fikade idag. Det är alltid roligt att komma ner. Idag så kom P´s första dagisfröken SE på besök, vi fikade och pratade länge det var så kul.
Vi har hunnit med att göra lite julkorv och bakat pepparkakor. Trots att jag var som ett vrak när jag kom hem så var det värt det...är det tradition så är det. Barnen bakade många fantasi pepparkakor.

2 kommentarer:

  1. "Några bra dagar", underbart.
    Så mysigt ni har det i köket :)Ett riktigt `Adventskök´. Det är bara två Adventskalendrar som saknas, men de är på väg ;)
    Vi ses på Onkologen på tisdag.Så märkligt,dottern på cellgiftsbehandling, samtidigt som hennes pappa är på strålning,en trappa ner.Näst intill tragikomiskt.
    LOVE!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du har fått känna dig lite ok några dagar. Hoppas att det blir mer utav det nu framöver.
    Jag tycker mig se lite varstans en glädje över att julen är på väg. En gåva till oss människor som skall fira kärlekens födelsedag.
    Gunilla

    SvaraRadera