fredag 12 oktober 2012

Röntgen tider och läger


Jag har fått mina röntgentider nu, de är inom en och samma vecka. Känns som om vi kan ha
klippkort på röntgen nu, Cajsa * 2 och jag *2. Och där mellan en massa sjukhusbesök.

Idag är det första mötet med f-kassan och arbetsförmedlingen. Blir ju inskriven där nu när jag blir utförsäkrad från f-kassan. De har en tre månaders period man ska vara inskriven och därefter...om...jag mot förmodan är fortsatt sjukskriven så går det tillbaks till f-kassan.
Jag längtar enormt efter en blank vecka i agendan när det gäller sj.hus mm.
Alla biverkningar och all SKIT runt om (ursäkta ordvalet) står mig upp i halsen.

Jobbet tar mycket energi just nu. Planeringen inför daglägret ska vara perfekt annars mår jag inte bra. Och det behövs, det är 29 barn anmälda och vi är tre vuxenledare, sex ungdomsledare och kantor och präst. Och tack och lov så har goLisa tagit på sig att göra maten till alla oss. Catering är inte illa :)

Sitter i skrivande stund och kollar tågtider och hotell i Stockholm. Jag har blivit erbjuden att vara med på ett  lunch bloggmöte på M-Magasin. Så om allt går som planerat åker vi (mamma och jag) upp på tisdag och sover över,för att vara pigga på onsdag.
Det är lite att fixa innan bara, för Spanien eleverna kommer på tisdag och det är föräldrarmöte på skolan, men vi är ju två i hushållet så det kommer att gå braoch jag kommer ju hem på onsdag kväll. Jag känner att denna chansen får jag inte missa och det är min tur nu att göra något jag blir inbjuden till. Jag pratade med en tjej som håller i bloggmötet och hon berättade att det är ca 6-7 st som kommer. Ska bli spännande. Men det vill till att ta allt i rätt ordning om jag ska orka, S:O:A:L mellan tankarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar