lördag 3 juli 2010

Dagens skratt eller Mission impossible


Idag varmt 30 C i skuggan... C fick bada på badet idag. Själv satt jag i skuggan oh läste en bok. NÄR JAG FYLLER 40 SKALL JAG VARA SNYGG,RIK,LYCKLIG...OCH YNGRE.Skriven av Gunilla Bergensten. En fortsättning på FAMILJENS PROJEKTLEDARE SÄGER UPP SIG. Otroligt roliga böcker *leeeer*

Fick idag besök av en kvinna en släkting en "soul mate". Satt och pratade och hon blev alvarlig och sa: Jag har skaffat mig ett uppdrag...jasså svarade jag,,,vad?
I en speciell affär finns det en man som är sur och butter och hälsar inte, inte alls trevlig.Och varje gång jag kommer in i affären (många ggr på en vecka) så säger jag med klar röst. Nämen heeej, hur är det idaaaag? Han svarar alltid med ett buttert...hej...bra.
Då har hon sagt till hnm att:Jag kommer att hälsa på dig x-tra mycket varje gång tills du blir en glad människa... HAHAHAHA Hon är alltid glad, artig och trevlig. Och jag kan tänka mig när de ser henne komma in så ruuuuusar de in på lagret. ÅÅå nej nu kommer den där trevliga kvinnan som hälsar igen... För vad kostar det på att le och hälsa. Börja dagen med ett leende så ler säkert den personen mot någon annan och på så sätt har vi skickat vidare.... Hoppas hon lyckas eller så blir det mission impossible.

4 kommentarer:

  1. Ett vänligt leende är alltid bra att bli bemött med :-) Kram Jenni

    SvaraRadera
  2. Modig kvinna. Tyvärr tror jag att det är svårt att lyckas med vänlighet till en del personer. Dom är nog programmerade fel från början, stackars dom.

    SvaraRadera
  3. Ha en fin dag Tina
    kram Jane

    SvaraRadera
  4. Underbart =) Berätta om hon lyckas!
    /Veronica

    SvaraRadera