måndag 12 juli 2010

Tropiska Båstad






Man kan knappt tro att vi bor i kalla Sverige. Ner till Båstad i fredags och där var det gatufest på lördagen. Så SUPERKUL. mYCKET skratt, kramar från barn och vuxna man inte sett på ett år. Hoppas jag får uppleva detta igen!!! Tropisk natt till söndagen. Sömnlös natt, grubblade på hur det skall bli med kemobehandlingen och om jag skall hinna beställa min peruk innan "mitt" val av frissa går på semester. Denna natt sova jag bara 3 tim MAX... men fick vara med om en fin soluppgång. Mitt favvo träd stod kvar och jag ville ju naturligtvis ha ännu ett kort på det. Härliga bad väntade i Kattvik där barnen även fiskade krabbor och hade krabbrace med våra goa grannbarn. Ca 25c i vattnet sa en dam som badade där varje dag. GÖTT MOS!!!! Idag måndag började det röra på sig lite nere i Båstad. C provade på att åka slalom i konstsnö i en 50 meters backe. En syn för gudarna...*skratt*...solhatt och hjälm och shorts och t-shirt. SUCCE!!!! P skall prova senare i veckan. Eftermiddagen avslutades med att jag bjöd på lunch på PEPES BODEGA. I morgon väntar 1a besöket på onkologen i Jkp. Information om kemoterapin. VILL INTE!!! Hoppas att vi kan åka ner till Båstad igen. Har aldrig kännt så starkt för det stället som jag gör nu. Jag uppskattar det lilla i vardagen mycket mer nu än innan cancerdiagnosen...
TACK FÖR BESÖKET, PÅ ÅTERSEENDE!!!

3 kommentarer:

  1. Vad vacker du är Tina samt fina bilder :-) kram din vän Jenni

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej idag och ditt Jkp besök!
    kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till med behandlingen! Kramar i massor!

    SvaraRadera