måndag 4 oktober 2010

5e gjord

Efter barnen gått till skolan åkte vi upp till Jönköping. Jag var där i tid, och nålen var satt kl 9.10 och det kändes inte ett dugg idag ...duktiga A satte den. K passade på att hälsa på sin faster I några timmar. Hon bor i Jönköping. När påsen med Tavegyl runnit in somnade jag och vaknade bara till när de tog blodtrycket och när K kom med maten. Sedan ZZZZZzzz igen. De tyckte att jag hade samlat på mig vätska och jag fick en tablett Furix (tror jag det stavas) som jag kunde ta hemma. Fick vara under uppsikt i 2 tim efter avslutad behandling om det skulle hända något, vilket det inte gjorde :)

Däremot så skulle jag ha ringt in den natten jag fick frossa och skakningar och var dy blöt en timme efter, likaså när jag fick rodnad på ansiktet och halsen :/ trodde ju inte att det var så viktigt... Så jag får vara lite duktig den här veckan. Fy på mig, men det är ju så mycket hela tiden.
Mormor stod till förfogande även denna gång om jag inte skulle hinna hem till skolan slutade. Jag var hemma på pricken när skolklockan ringde ut...

K har budgetberedning ikväll och jag skall försöka att lägga C och mig tidigt, om hon nu
lyder mig ???. Jag är så trött och helt darrig i kroppen och magen hoppar Jenka och det går runt en hel del.... P får vara uppe tills K kommer hem, bäst så. Ja som V skrev..1/3 är gjord, skönt!!!

Tack för titten!!!

4 kommentarer:

  1. Åh vad du skriver bra och intressant !!!Tack för att du delar med dej! Kram, kram/GS

    SvaraRadera
  2. Hej dej kram Tinna

    SvaraRadera
  3. Gott att allt rullar på som det skall,snart bara hälften av behandling kvar -:)...Hade vägarna förbi och stannade till på Bungevägen vid ungefär samma tid som dagens skol-slut....missade dig nog med ett fåtal minuter då....

    M

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du känner dej lite bättre idag!
    Ytterligare ett steg närmre tillfrisknandet!
    KRAM

    SvaraRadera