lördag 2 oktober 2010

Jag, ett ruttet äpple i skördetider...

Kroppen känns just nu som ett ruttet äpple. Allt, precis allt smakar illa, luktar illa. Slemhinnorna är sköra. Och ögonbrynen och ögonfransarna har tunnats ut mycket!!!! Härom natten drömde jag mardrömmar...IGEN!!! Det är så otäckt när man vaknar...vet inte var jag är och jag tror att jag har slangar i mig. K ruskar om mig och undrar vad som står på... och C har vaknat varje natt denna veckan och skall sova bredvid oss...hon är orlig och alldeles sömndrucken när hon vaknar. I går fredag så var hela familjen och åt på Lilla krogen, mongolisk buffé...jätte uppskattat. Idag är K och L på HV match, jag och P sitter och småpratar...alltid roligt när hon kommer hit. Illamåendet har blivit lite bättre nu, lagom och bra tills jag får det på måndag. Bra med lite illamående paus...

Tack för titten!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ni gick ut hela familjen på restaurang tänker på dig och don familj hela tiden kram Jenni

    SvaraRadera