fredag 22 oktober 2010

Värk

Efter alla 96 korticontabletter gått ur kroppen ( 48 före & 48 efter behandlingen) så känns det inget vidare.
I natt har jag haft så fruktansvärt ont i kroppen. Handlederna, armbågarna, hela benen, knäna, fötterna, armarna you name it! Svallade och rodnade till och från hela natten igen. Hoppas att det lägger sig idag. K har ledig helg men det blir ingen vända ner till stugan, jag orkar inte
:( Skulle behövt att komma ner en runda. Det får bli en lugn helg här hemma istället med att bara vila och sova för min del. Men det blir bra det med. Det blir inte alltid som man planerat. Trodde inte att jag skulle ha så ont av biverkningarna av dessa cellgifter...

6 kommentarer:

  1. Stackars stackars dig! Kramar i massor!
    Annette M

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, vad är det för prövningar du måste igenom innan behandlingen är över, verkar ju som det bara blir värre för dig.Det är ingen lek du går igenom,måste det vara så. Att det är så jobbigt att få bukt med det sjuka i kroppen. Försök att ha en så god helg du kan. Sov gott.//Lena

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Lena plus en varm famn/GS

    SvaraRadera
  4. Håller med Lena skicka en bamse kram till dig en till din familj kram Christina

    SvaraRadera
  5. Skicka en stor kram.
    jane

    SvaraRadera
  6. Min goa vän, det gör mej så ont att du måste gå igenom det här!
    Du är den tappraste jag vet!
    KRAM

    SvaraRadera