måndag 9 augusti 2010

HATTKAVALKAD














Dagen började med att åka till sjukhuset för att ta nya prover. De hade bara stigit till 0,8...inte bra, men det har i alla fall vänt. Och cellgifterna har gjort kroppen till att reagera i alla fall.
Här hemma blev jag gratulerad på många sätt. I går av P&J ,AV FAM, SMS, FACEBOOK, BREV PÅ POSTEN, PAKET PÅ POSTEN, TELEFONSAMTAL, E-POST. Övriga släkten får vänta ett tag till, pga de dåliga proverna...surt!!
P´s fd dagisfröken på montessori kom över och lämnade underbart designade hattar hon hade stickat själv till mig. Min kusin har gjort 2 st dunderfina, läckra kreationer i även de i härliga färger. Min mamma har gjort ett antal härliga hattar i olika färg och form. Men en lila fick jag inte behålla, den skulle C ha tyckte C själv, för det var en orkidé på den...så var så god, hon fick den! :)
I kväll hoppas jag det blir lite mys med fam.
Tack för hjälpen alla ni som virkat/stickat hattar till mig då jag är helt kass på detta.

13 kommentarer:

  1. Den siste var snyggast
    Kram stumpan och grattis på födelsedagen
    Lispeth

    SvaraRadera
  2. Fabian oxå, ska en behöva gå igenom sjukdomen för att få så många härliga hattar...... Kör hårt, fast tycker du var fin "skallig" också
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej fina Tina!! Wow,, vilka härliga hattar! Min favvo är nog den svarta...
    Ha en mysfödelsedag med familjen! Kram ewan

    SvaraRadera
  4. Vilken färgklick "hattkavalkaden" är. Så mycket snyggt, men den cerisrosa med orangea blomman blir nog favorit nr. 1 för mig.

    SvaraRadera
  5. Det ska vara du Tina som bjuder så mycket på dig själv, var får du din styrka ifrån.Inte behöver du skämmas för ditt utseende, du är ju riktigt vacker utan hår.Tänk vad champo du sparar hahaha. skämt åsido, du klär i hattarna, den lila med halsduken föll jag för. Grattis på födelsedagen. KramLena

    SvaraRadera
  6. Den svarta med blomman tycker jag är lite mer än de andra, men alla är jättefina och du med.
    Kram Gertrud

    SvaraRadera
  7. Häftiga!
    men utan och med glasögon på, då ser du ut som en artist.
    / fru Skog

    SvaraRadera
  8. Jättefina hattar!
    Men tycker precis som "fru Skog"!
    Du är jättehäftig utan hatt, med glasögon!
    Alltså... du är häftig helt naturell...!! :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag instämmer också med fru Skog :) Jag fick ikväll höra (åter igen djungeltelegrafen ;)), att du är ännu finare i verkligheten än på bilderna här. Du ditt lilla charmtroll ;)
    LOVE!!!

    SvaraRadera
  10. Du passar utan hår kram jenni

    SvaraRadera
  11. Ojoj vad mycket snygga hattar! Tycker den vita nr.3 var snyggast men håller med tidigare talare: "DU ÄR KANONSNYGG UTAN HATT OCH HÅR!"

    SvaraRadera
  12. Hola!
    Härligt att höra att värdena går uppåt......du får ha tålamod....va ju bättre än i söndags.
    Snygg Tina i snygga hattar & mössor!
    Tror oxå att du skulle passa kanonbra i svart stor kepa.....väldigt snyggt ihop med dina brillor.
    I huvudstan är allt som vanligt, jobbet är intensivt och roligt......Beckmans kör igång den 30e, håller på med schemat. Och ikväll spelar ju Ibra & grabbsen på Råsunda! Vi hoppas på vinst.
    Ha de gott, stor KRAM ;-) Annika A

    SvaraRadera
  13. Hej!
    jag vill bara säga att jag älskar din blogg och jag följer varje inlägg du gör och jag tycker att du e så enormt stark.
    du skriver så förståligt så med sådan inlevelse att jag vet inte hur många gånger jag har suttit och gråtit för det har varit så fint skrivet.
    jag önskar dig all lycka som finns!
    STORA KRAMAR
    mamma, pappa och Simon hälsar.

    SvaraRadera