torsdag 12 augusti 2010

Inför andra cellgiftsbehandlingen

Nu är det nedräkning igen....inför andra cellgiftsbehandlingen. Barnen kommer att vara hos mormor & morfar. K följer med upp. P har varit hos sina sysslingar och min kusin. De hade kommit med sin husvagn till kampingen i Gnosjö. Där var han med dem och sov över i husvagnen. Han har haft det kanonkul!!!

Min mamma försöker att lära mig och C att virka.... gode värld vilkt tålamod hon har....med mig... Jag fick även en ny virkad mössa av henne. Bild kommer snart.
C virkade en väska till sina barbie dockor.

I morgon börjar det med ett läkarbesök. Därefter ca 1 tim väntan på cellgiftsbehandlingen. Hoppas jag får samma mediciner mot illamående som förra gången. De hjälpte ganska bra. Jag hoppas även på att de inte behöver höja dosen på cellgifterna.

På lördag har min kusin och hennes man erbjudit barnen att följa med till Liseberg. Barnen ser fram mot det jätte mycket.
Skönt för dem att slippa vara hemma när jag är som mest dålig. Och så kan K jobba som vanligt, 4 gtj:er i helgen.

4 kommentarer:

  1. Du är en fighter och komma klara detta galant Kram din vän Jenni!!!

    SvaraRadera
  2. Många Kramar och tankar till dej och alla de dina !!! GS

    SvaraRadera
  3. Det behöver inte bli lika som förra gången. det kan bli bättre. Ber för dig och familjen.
    Kram Gertrud

    SvaraRadera