lördag 4 december 2010

Värk och sprutorna

I går kom värken efter cellgiftsbehandlingen, med risk för att jag gnäller men det är jobbigt....mycket. Jag börjadeta sprutorna igår också så den värken kommer nu med. Hoppas bara att kombination av tabletterna hjälper denna gång. Annars får jag ringa upp och höra vad jag kan ta istället...vill ju inte tuppa av igen på köksgolvet.

När jag tittar mig i spegeln ser jag ut som en alien...bara några strå av ögonfransar kvar och obetydliga strå av ögonbryn...men de kommer tillbaks som C sa...

2 kommentarer:

  1. Du gnäller inte. Försök att tänka, ont skall med ont fördrivas.
    Hoppas att du snart skall få lite lugn och välmående i din kropp.
    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Säger som Gunilla, "Du gnäller inte". Du berättar bara om hur du mår,och vad det beträffar ögonbrynen, så kan jag bara säga `välkommen till klubben´, även om det bara är för en tid.
    Visst är det märkligt med olika behandlingar mot cancer. Av vissa går man upp i vikt och av andra MÅSTE man äta tre mål mat och tre mellanmål, allt med extra mycket fett, för att inte gå ner i vikt.
    Du är extra kramgo nu med dina extra kilon.
    LOVE !!!!

    SvaraRadera