tisdag 16 april 2013

Dag 12--I min handväska och--- nestrans strulnacke

Denna dags rubrik är -- I min handväska.

Ja följande saker finns i min handväska...
 
Våtservetter, halstabletter, plånbok, kontokort,tre dammsugare (barnen fick dem av mormor, glömde ge dem igår) två läppcerat, spegel, värktabletter, pennor, kamera. Handkrämen är slut så det finns ingen...leeer


Jag kan aldrig åka utan migräntabletter och smärtstillande. Lika så plånbok, pengar och läppcerat.
I går på Ullared så sa mamma, kan jag få ta ett tuggumi? Klart du får sa jag, och tittade fånigt på henne, dum fråga!!! Ge mig väskan då, sa hon och skrattade!!!
Jag????
Du har tagit min väska...
Ja vi har lyckats skaffa två likadana väskor ( utan att vi visste om det), en fick jag och den hon har har hon köpt själv. Lika så har vi lyckats köpa två lika dana kameror...utan att vi visste om det...konstigt!!! Det är ofta vi gör samma saker, säger i mun på varandra, och helt enkelt måste jag vara i symbios med mamma ff...leeer.

Igår på zumban så sträckte jag mig i nacken, fånigt... Jag skulle göra en ny övning och eftersom jag har ont i knä och leder så skulle jag pressa mig till max och...jag då slet jag till nacken. Bra då vet jag ju att den finns där...suck puck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar