onsdag 17 april 2013

Den här veckan...dag 13...

Ja den här veckan har visst bara kommit till hälften än...
...men, hittills så har mamma och jag varit i Ullared, haft knatte café och barngrupper i Kärda.
Har haft sjuka barn, Phille migrän och feber och Cajsa som har haft tre stora störtblödningar ur näsan, och feber.
Jag har inte varit med om mer näsblod än hon haft nu tre ggr på knappt ett dygn. Jag ringde in till öron-näs-hals idag och de klämde in oss mellan två tider och väl där inne så undersökte de henne och brände. Så nu ska väl det bli bra på den vä-sidan i alla fall... Och de går med blodstoppande i fickan om det skulle börja igen. Då räcker det inte med en, utan det går åt två.
Därefter så ett besök på apoteket på 55 min innan jag fick min medicin och utav 7 olika sorter fick jag...7 olika mediciner. Att jag vill inte ha alla dessa utbytta mediciner, jag vill ha det som står på receptet, punkt slut. Jag bad de kontrollera om recepten var försäkrade...och det var de alla och en av dem var precis försäkrat annars hade jag inte velat ha dem.
SäkerhetsVauhuset TryggSaker.se
Resten av veckan...VAB, och lista ut hur mycket bagage Phille får ha med sig till Barcelona resan. Tio kg är det och hur mycket ryms i tio kilo...ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar