fredag 19 april 2013

Mina drömmar...30 dagar-30 teman

Mina drömmar är just nu att få vara frisk och leva tills jag blir gammal.
Mina drömmar är att få uppleva mina barns student, förlovning, giftemål, få se deras barn, barndop, mm mm.
Jag drömmer också om att det inte ska bli några fler hemska incidenter i familjen, med tragisk utgång.
Mina drömmar är att inte vara rik på pengar, bara minnen tillsammans med barnen. Mina föräldrar har alltid stöttat mig. Jag hoppas att jag ska kunna stötta mina barn på samma sätt, men det är ett hårdare klimat idag. En annan tuffare värld.
Mina drömmar är att barnen alltid ska lita på mig och komma med sina problem mm till mig.
Helt enkelt, bara få vara med min familj, jag drömmer om det.

1 kommentar:

  1. Tina jag förstår dej vem har inte tänkt så. Men lämna allt i Jesu händer då kan du känna dej trygg trots
    allt. På Honom får du kasta alla bekymmer och önskningar.Försök att ta en dag i taget. Kram Gertrud

    SvaraRadera