lördag 4 september 2010

Bilder från onkolgen




Prosedur: Inskrivning, väntan, väga mig, tablett 1 tim innan cellgifter, väntan, 30 min innan cellgifter injektion mot illamående. Sedan div skjöteran, läkare kolla på porten.
Nålen sätts in i porten (om den funkar) koksaltlösning, cellgifter,koksaltlösning, cellgifter, koksaltlösning, cellgifter, koksaltlösning. Detta tar minst 3 timmar på bara på onkologen.
den röda vätskan är den som är starkast av dem jag fått hittills. Den ser riktigt riktigt äcklig ut...

3 kommentarer:

  1. Idag skiner solen en vacker dag utanför fönstret till våren är Du frisk igen . Du är i mina tankar hela tiden :-) Kram Jenni

    SvaraRadera
  2. Ett steg närmre frisk, och ett steg längre från sjukdom...
    Vännen, det kommer bli bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är inte precis ett mysställe du är på, men min tro är att du kommer att bli bättre för varje dag.
    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera