fredag 3 september 2010

Efter 3 e behandlingen

Barnen till skolan sedan åkte vi upp mot Jkp.
Väl där så tog en sköterska emot och tvättade såret för det var öppet och varigt. Sedan var det läkarens tur att titta, den bör inte användas sa han, men vi ber en narkosläkare att komma upp. Och på 5 min var hon där. Hon bedömde att man kunde använda den denna gången men att den borde opereras bort. Så de skickade en snabbremiss till kirurgen i Värnamo... Och de kommer att sätta in en ny!!!
Men det var bra att jag slapp sätta in den där slangen i halsen i alla fall.

K åkte upp en runda till A6 för att skaffa en grej till familjegudstjänsten på söndag. Han köpte med sig två sallader till oss att äta. Det tar ju sin tid där uppe. Men nu är alla tre FEC behandlingarna klara i alla fall. Skönt!!

Sedan har det hänt mer tråkigheter... Och jag vill bara säga till den speciella personen. DU KOMMER ATT KLARA DET, FÖR ATT JUST DU HAR MÅNGA OMKRING DIG, SOM JAG SOM BRYR SIG OM DIG. VI TAR EN DAG I TAGET!!!! OK!!!!!

Nu skall jag vila. Imorgon kommer D & L och hämmtar barnen hittar på ngt med med dem. Kanske blir det en vampyrfilm på bio, vi får se.

3 kommentarer:

  1. Vampyrfilm det låter spännande .Allt kommer att ordnar sig Kram din vän Jenni

    SvaraRadera
  2. Skönt att du slapp slangen!
    Hoppas att det går bra med den nya porten.
    / Annette i Hånger

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Annette i Hånger samt sänder många tankar och krammar !!!!!!! GS

    SvaraRadera