lördag 25 september 2010

bra blodvärde, disco, och övernattning

Idag hade blodkropparna gått upp till 2,6 så det blir behandling på måndag. Bra!!!! Mindre bra var att ett av såren inte är helt läkt, men hoppas att det ger sig snart. Idag tog de blodproverna för 2a ggn i den nya porten som opererades in i under huden i bröstkorgen. Och det funkar!!!!!!!

C lämnades hos mormor och morfar idag, hon skulle äntligen få sova över där ensam. Har inte gått innan pga nattskenan. Men nu kan hon visa själv hur den skall sitta. Duktiga lilla gumman min.
P har varit på sigges på disco. 800 högstadieelever i ggvv regionen. Han hade haft det kul. En klasskompis till hnm sover över här. Och det var 2 goa pratglada killar som käkade macka och pratade om kvällen vi köksbordet nu kl 1 på natten. Jag kommer så väl ihåg hur "lyrisk" jag själv var efter div discobesök *leeer*.

Eftersom vi var barnfria, och jag kan ärligt talat inte komma ihåg när vi var det sist. Så jag sa till Klas att vi åker in till Vmo och äter. Vi hamnade på lillakrogen och åt mongolisk buffé...bah vad gott det var. Förrätt och yes yes yes....glassbuffé efter.
När jag kom hem så väntade en blombukett från H...jag måste bara ta reda på vilken H det är...men jag har mina aningar....kanske ngn i JKP... Och det var en underbar bukett. TACK!!!

Tack även alla ni som sms:ar, skriver brev på FB, brev/kort på posten, ger en klapp på axeln, ringer, och ni som har oss i era tankar. Och ni som låter VÅRA barn vara med ERA barn...ALLA ÄR GULD VÄRDA!!!

Nu dags att försöka sluta ögonen...är ju snart morgon igen.

Tack för titten, välkommen åter.

1 kommentar:

  1. Det låter som att det har börjat vända och går din väg, äntligen!
    Mmmm den buffén går inte av för hackor. MUMS!!!
    Kramar till dig och hoppas det går bra idag =)

    /Veronica

    SvaraRadera