onsdag 15 september 2010

Mer mössor/hattar och orkidéer









Igår kom min mamma och pappa på fika. Det vankades äppelkaka med kolakaksdeg över och en massa vaniljvisp. Gott och onyttigt. MUMMA:::
Mamma hade med sig 3 nya snygga hattar/mössor. En i silver som jag invigde idag.
Jag byter hattar varje gång jag går ut ungefär och jag har haft alla...de ni!!!!

Ringde till kirurgen för att kolla när stygnen skall tas. De ville att jag skall lägga om det i morgon. Gillar inte riktigt när de tar bort plastbandagen för det klibbar fast så dant i såren...örk!! Det sträcker och stramar som det brukar göra i sår just nu. Lite halvt less på det men jag skall inte klaga.
Usch jag måste sluta gnälla...skall ju för tyyyysan vara tacksam att jag får förmånen att byta den. Men jag har inte haft någon "gräddfil" precis.

Jag fick en fin kamera i födelsedagspresent. Och jag försöker att lära mig den. Ochdet är ju jätte kul, jag älskar att fotografera. Jag fick en orkidé av en jobbarkompis M.S och den blommar om nu för 3e gången. Jag har tagit lite närbilder på dem...min och barnens som blommar just nu...för så är det, barnens blommar mer än mina....de går väl på cellgifter dem med de stollarna.

2 kommentarer:

  1. Man måste få släppa ut det som värker. Lite gnäll tror jag är nyttigt.
    Förstår att det är en fin kamera du fått, sådana närbilder kan man inte ta annars. Grattis.
    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Skickar en kram till dig och det är okej att gnälla lite. Du har humor och positivitet så det räcker till alla oss som följer din blogg ;)
    Jag kan se vem du har ärvt den av :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera